Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Goedkoopstekinderfiets.nl doet er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk en correct mogelijk bij u af te leveren. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er iets niet gaat zoals het gepland is. Indien u een klacht mocht hebben zullen wij er alles aan doen om dit op een correcte manier op te lossen.

Om uw klacht bij ons kenbaar te maken verzoeken wij u ons een email te sturen. U kunt dit doen via het contactformulier op onze website of door een mail te sturen naar info@goedkoopstekinderfiets.be.

Vergeet u daarbij a.u.b. niet om een duidelijke omschrijving van de opmerking en/of klacht en het bestelnummer van uw bestelling te vermelden. Na ontvangst van uw bericht zullen wij uiterlijk na 48 uur contact met u opnemen om tot een oplossing te komen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mginternetmedia.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur (https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/) .

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.